• O nama
  • Horeca
  • IT
  • EDUKACIJA
  • Blog
  • Dešavanja
  • Galerija
  • Video
  • Klijenti
  • Kontakt
    Elite Academy BalkansElite Academy Balkans
    • O nama
    • Horeca
    • IT
    • EDUKACIJA
    • Blog
    • Dešavanja
    • Galerija
    • Video
    • Klijenti
    • Kontakt

      Blog

      • Home
      • Blog
      • Blog
      • 22 sjajna saveta za unapređenje vašeg LinkedIn profila

      22 sjajna saveta za unapređenje vašeg LinkedIn profila

      • Posted by admin
      • Date 21/01/2020
      • Comments 0 comment
      • Tags

      Ubistveni LinkedIn profil je obavezan ako želite da raste vaš lični brend i kompanija.

      Iako ste zauzeti mnoštvom obaveza, LinkedIn je jedino mesto koje ne možete da zaboravite. Što više unesete, više ćete izvući iz njega.

      Evo 22 glavna saveta za efikasno poboljšanje vašeg LinkedIn profila.

      1. Obavezno: Osvežite osnove svog profila!

      Mnogi ljudi zaboravljaju da njihove LinkedIn profile ažuriraju. Bez obzira da li ste totalni novajlija, tek započinjete novi posao ili počinjete da istražujete nove mogućnosti, na LinkedInu nema opravdanja da postoje zastarele informacije. To će se loše odraziti na vas.

      Evo dva hitna i jednostavna područja koja morate da proverite da su ažurna:

      • Profesionalni naslov: Zadatak bilo kojeg naslova je da privuče ljude da kliknu. U najmanju ruku možete da koristite vaš naslov da biste istakli vašu trenutnu poziciju i kompaniju (npr. „Direktor ulaznog marketinga u ABCXYZ Corporation“), ali možete i trebate da idete i dalje. Označite svoju stručnost (npr. „Marketinški strateg i Copywriter“) ili nagrade ili pokažite veštine za koje želite da se pojave u pretragama (npr. „Govornik, trener, autor, konsultant, evanđelista“). Recite svima na LinkedIn-u ko ste, šta radite i zašto ste neko sa kime treba da se povežu.
      • Lokacija i industrija: Da li su vaša lokacija i industrija još uvek tačni? Ako ne, popravite ih odmah!

      Radeći ove dve jednostavne stvari pomoćiće većem broju ljudi da vas pronađu i pomoći će vama da pronađete relevantnije potencijalne kontakte.

      1. Koristite samo profesionalne fotografije

      Profil LinkedIn koji ima sliku je 11 puta verovatniji za pregled. Dakle, ako i dalje pokazujete siluetu, vreme je da napravite promenu i otkrijete se.

      Međutim, evo nekoliko prijateljskih saveta :

      Vaša LinkedIn fotografija ne sme da bude od pre 20 godina. Ne bi trebalo da izgleda kao da pripada sajtu za sastanke, sajtu sa fotografijama ili društvenoj mreži (npr., Facebook ili Instagram). I ne prikazujte svog kućnog ljubimca ili bolju polovinu. Samo. Ne.

      LinkedIn je za profesionalce. Budite jedan.

      1. Brendirajte svoj profil sa pozadinskom fotografijom

      Izgleda li vaš LinkedIn profil dosadan i prosečan?

      Dajte svojoj profilnoj stranici malo više ličnosti ili brendiranja, vizuelno privlačnom pozadinskom slikom.

      LinkedIn savetuje korisnike da koriste sliku (PNG, JPG ili GIF) rezolucije 1400×425.

      1. Napišite neverovatno dobar rezime

      Ovde se zaista prodajete potencijalnim vezama. Vaš sažetak treba da se proširi na ono što se pojavljuje u vašem naslovu, ističući vaše specijalnosti, iskustvo u karijeri, zapažena priznanja i misaono vođstvo.

      Mnogo se raspravljalo o tome da li je ovde najbolje pisati u prvom licu nasuprot iz trećeg lica. Konačno, to zapravo nije ni važno – samo budite dosledni onome šta god da odlučite. Ne vraćajte se napred-nazad između prvog i trećeg lica jer je to zbunjujuće i signalizira nedostatak pažnje za detalje.

      Ukratko o LinkedIn rezimeu: proverite svoj ego, usredsredite se na najrelevantnije detalje o vašoj karijeri, izbegavajte besmisleni žargon i osigurajte da ga je lako čitati.

      1. Izbegavajte greške pri kucanju

      Loša gramatika, greška pri pisanju i permutacije slova su nikako ne.

      Izbegavajte greške pri kucanju po svaku cenu.

      1. Koristite ključne reči sa namerom

      Reči su toliko neverovatno važne, posebno kada je pretraga veliki deo jednačine. Korišćenje pravih ključnih reči u vašem profilu razlika je između toga što ćete biti pronađeni i ste bili nevidljivi.

      Identifikujte reči za koje želite da budu pronađene kada ljudi koriste LinkedIn pretraživanje i koristite te ključne reči u vašem naslovu, sažetku i profilu. Korištenjem pravih ključnih reči izložiće vas na više potencijalnih veza i mogućnosti.

      1. Precizan trik: Izaberite opciju „Ostalo“ na web sajtu

      Pod vašim kontakt podacima, LinkedIn vam daje mogućnost povezivanja na web sajt ili blog. Ali pod podrazumevano je tekst koji se prikazuje u vašem profilu izuzetno dosadan „Blog“ ili „Web sajt“. Svako ko poseti vaš profil nema pojma gde će završiti ako klikne na njega.

      Želite da koristite svoj stvarni brend ili naziv preduzeća? Možete! Evo jednostavnog malog trika.

      Kada uređujete oblast Web sajtovi vašeg profila, odaberite opciju „Other“. Sada možete da dodate vaš lični web sajt naslov i URL.

      1. Prilagodite URL vašeg LinkedIn profila

      Kada ste kreirali LinkedIn profil, on je imao neku ružnu kombinaciju slova, brojeva i kosa crta unazad koja nije imala vrednost za vaše lično brendiranje. To još uvek nemate, zar ne?

      Ako to imate, vreme je da prilagodite URL vašeg javnog profila. Na primer, naš prilagođeni URL je http://www.linkedin.com/in/itea. LinkedIn vam omogućava jednostavno održavanje vašeg profila u skladu sa ostalim društvenim profilima.

      1. Posedujte svoj medij

      Vizuelni sadržaj dobija na značaju.

      Pomozite vašem LinkedIn profilu dodavanjem dokumenata, fotografija, video zapisa i prezentacija.

      1. Dodajte sjajne nove sekcije u svoj profil

      LinkedIn vam omogućava da dodate nekoliko odeljka kako biste profilu dodali više vizuelne privlačnosti i dubine. Možete da dodate odeljke za postove, volontiranje, jezike, priznanja i nagrade, patente, ciljeve o kojima brinete i još mnogo toga.

      Svi ovi odeljci otvaraju vam više mogućnosti za uspostavljanje novih veza.

      1. Pospremite vaša odobrenja

      Ljudi će vas podržati za sve vrste veština – ponekad čak i veštine koje zapravo nemate. Ali samo zato što ste dobili podršku za konzumiranje vatre, žvakaće gume ili tuševe (da, sve su to stvarna „područja ekspertize“, prema LinkedIn-u) ne znači da morate da ih pokažete drugim korisnicima LinkedIn-a – osim, ​​naravno, ako konzumiranje vatre igra kritičnu ulogu u vašem profesionalnom životu.

      LinkedIn vam omogućava da uklonite sve nevažne veštine i preporuke. Izbegavajte da lažete o svom znanju, čak i ako se to desilo omaškom.

      1. Povežite se sa ljudima koje još ne poznajete

      Jedna od najvećih grešaka koju ljudi čine na LinkedIn-u je neuspeh u uspostavljanju veze sa ljudima koje žele da znaju, ali to još ne čine. U tome je i poenta umrežavanja – upoznavanje novih ljudi, a ne samo uspostavljanje veze.

      Izgradnja vaše LinkedIn mreže ima brojne prednosti. Izlazite pred influencere. Dobijate još odobrenja. Više ljudi vidi vaš najbolji sadržaj, deli ga i posećuje vaš web sajt. I super je za lično brendiranje.

      Da li ste razmišljali o upotrebi LinkedIna kao Twitter-a? Trebalo bi!

      1. Prilagodite pozivnice za povezivanje

      „Želeo bih da vas dodam u moju profesionalnu mrežu na LinkedIn-u.“

      Podrazumevana poruka koju LinkedIn pruža je tako užasno dosadna i bezlična.

      Kada nekoga pozovete da se poveže, učinite to ličnijim – pomenite gde ste se sreli ili temu o kojoj ste razgovarali u LinkedIn grupi, putem e-pošte ili tokom telefonskog intervjua. Ovaj lični dodir povećaće izglede da će prihvatiti vaš zahtev.

      1. Objavite neverovatne post-ove

      LinkedIn postovi nude još jedan način da povećate svoj uticaj, steknete veću vidljivost i steknete nove pratioce.

      Postojeće veze su obaveštene kada god objavite nešto. Novi ljudi mogu da otkriju vaše postove putem pretrage.

      Uvek mislite o publici koju želite da privučete. Istaknite svoju stručnost i interesovanja objavljivanjem sjajnog sadržaja. Samo se uverite da su vaši postovi prikladni za 400 miliona poslovnih profesionalaca koji koriste LinkedIn.

      1. Pronađite i pridružite se grupama

      Jedan od načina da se započnete povezivanje sa ljudima koje želite da znate jeste da se pridružite LinkedIn grupama. Bilo da je reč o grupi koju vodi velika publikacija, grupa za ljude sa određenim naslovima posla ili grupa posvećena nišnoj temi, ima milion grupa iz kojih možete da odaberete, pa počnite da tražite grupe koje će vam odgovarati i pridružite im se.

      Pridružite se diskusijama. Započnite zanimljive diskusije. Ne prodajte svoj proizvod ili uslugu niti se promovišite – prodajte svoju stručnost! To će vam pomoći da izgradite svoj lični brend.

      1. Pronađite ljude pretraživanjem i naprednom pretragom

      LinkedIn pretraga vaš je ulaz ka budućim vezama. Tražite ljude po imenu, kompaniji ili veštinama.

      Ali možete da idete i mnogo dublje.

      Napredna pretraga LinkedIn-a vam pomaže da pronađete ljude prema nazivu posla, školi, vezi, lokaciji, industriji, trenutnoj/prošloj kompaniji, jeziku profila i neprofitnim interesima – sa dodatnim opcijama za pretraživanje za Premium članove.

      1. Uhodite korisnike otvoreno ili potajno

      Kad god vidite nečiji profil, LinkedIn će deliti vaše ime i naslov. LinkedIn ovo preporučuje.

      Ali ponekad biste možda želeli da budete malo tajniji pre povezivanja. Ako je to slučaj, moraćete da upravljate vašom privatnošću u okviru Accounts & Settings.

      LinkedIn nudi nekoliko manje otkrivajućih opcija. Možete da otkrijete samo da je „neko u ABCXYZ Corporation“ ili „Ntko u industriji internetskih medija“ pregledao profil. Ali ako to nije dovoljno, onda možete da budete potpuno privatni i korisnicima će biti rečeno samo da je LinkedIn korisnik pregledao njihov profil.

      1. Setite se gde i kada ste sreli Kako-beše-njegovo ime

      Jednom kada povećate mrežu na hiljade, može da bude pomalo zastrašujuće setiti se svake pojedine osobe ili ostati u kontaktu sa nekoliko važnih veza.

      Srećom, LinkedIn to olakšava. U odeljku za vezu, pored toga što vam govori datum kada ste se povezali, LinkedIn vam omogućava da pišete beleške o svom kontaktu, uključujući i način na koji ste se upoznali, ili postavljate podsetnike da se „prijavljuju“ u intervalima od dana do svake godine.

      Ne brinite, ove beleške i podsetnici vidljivi su samo vama!

      1. Izgradite vanredne poslovne odnose

      Kad neko prihvati vaš zahtev za povezivanje, nemojte da počnete da nabacujete uslugu ili proizvod. Ovo je ubica odnosa.

      Počnite polako. Komentarišite, delite ili lajkujte njihove postove.

      LinkedIn čak to i čini veoma jednostavnim da ostanete u kontaktu, govoreći vam kada kontakti slave godišnjice rada ili započinju nove poslove. Opet, to su prilike za lajkovanje ili komentarisanje.

      Izgradite odnos i poverenje pre nego što počnete da tražite usluge!

      1. Koristite (ali ne zloupotrebljavajte) ažuriranja statusa

      Ažuriranja statusa LinkedIn-a vaša su šansa da istaknete neki svoj nedavni rad, podelite članak ili knjigu koju ste pročitali, promovišete svoje prisustvo na konferenciji ili događaju ili ponudite inspiraciju putem citata ili reči.

      Pošto je LinkedIn poslovna mreža, najbolje je da je koristite tokom radnog vremena. Ostanite aktivni, ali nemojte da preterujete.

      Pokušajte da objavite ažuriranje najmanje jednom dnevno; ciljajte na najviše tri ili četiri ažuriranja dnevno, sve dok delite korisne, relevantne sadržaje. Svako ažuriranje je još jedna prilika za jačanje ili uspostavljanje veze.

      1. Budite pozitivni

      Ono što kažete odražava se na vas. Nikada ne postavljajte negativne komentare o nečijem postu ili prošlom poslodavcu.

      Umesto toga, napravite pauzu i razmislite da li postoji način na koji možete da preispitate i ponovo napišete na konstruktivan način – ako ne možete, samo pritisnite dugme za brisanje i napravite nešto drugo da biste pomerili fokus.

      1. Pitajte za preporuke

      Dakle, niste dobili onoliko LinkedIn preporuka koliko želite? Uostalom, treba malo vremena i razmišljanja da neko napiše preporuku.

      Šta možete da uradite? Pitajte ih! LinkedIn to čini vrlo jednostavno, pružajući vezu „Pitajte da budete preporučeni“, gde možete da odredite za šta želite da budete preporučeni, koga želite da vas preporuči i napišite ličnu poruku.

      Birajte određene ljude. Nemojte samo nasumično da pitate sve svoje kontakte da li mogu da vas preporuče. Budite selektivni.

      Podelite detalje u vašog poruci vašoj vezi. Ako postoje određene veštine koje želite da istaknu vaši kontakti u njihovoj preporuci, nemojte da budete sramežljivi, recite im.

      Još jedan način da povećate verovatnoću da ćete dobiti sjajnu preporuku: Dajte sjajnu preporuku nekome sa kim ste sarađivali. Ovo povećava izglede da će vaš kontakt osećati obavezu da vam uzvrati uslugu.

      Bonus savet: Export svoje LinkedIn veze

      Poslednji koristan savet: Ne zaboravite da povremeno preuzmete svoje veze. Nakon što ste krenuli u sve probleme oko stvaranja neverovatne mreže, ne želite da rizikujete da izgubite njihove kontakt informacije!

      Da biste to učinili, kliknite na Connections, zatim Settings (ikona zupčanika), a na sledećoj stranici, pod Advanced Settings, videćete vezu za izvoz LinkedIn veza kao .CSV datoteke.

      Sada imate datoteku koja sadrži imena i prezimena kontakata, adrese e-pošte, naslove poslova i kompanije.

      Rezime

      Sada znate sve što je potrebno da osvežite svoj LinkedIn profil. Učinite da izgledate neverovatno, uvažite buduće veze i pojačajte svoj uticaj.

      Sve započinje ubistvenim profilom na LinkedIn-u!

      • Share:
      author avatar
      admin

      Previous post

      Google Analytics: Savremeni način da upoznate svoje korisnike
      21/01/2020

      Next post

      5 načina kako blogeri zarađuju novac
      21/01/2020

      You may also like

      participanti elite corso visione
      Kako biti uspješan?
      26 juna, 2022
      EliteAcademyRealEstate
      Ljudi su najveći kapital kompanija!!!
      23 juna, 2022
      20 kvaliteta lidera
      4 aprila, 2022

      Leave A Reply Odustani od odgovora

      Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

      Copyright 2020 All Right Reserved by Joombooz