• O nama
  • Horeca
  • IT
  • EDUKACIJA
  • Blog
  • Dešavanja
  • Galerija
  • Video
  • Klijenti
  • Kontakt
    Elite Academy BalkansElite Academy Balkans
    • O nama
    • Horeca
    • IT
    • EDUKACIJA
    • Blog
    • Dešavanja
    • Galerija
    • Video
    • Klijenti
    • Kontakt

      Blog

      • Home
      • Blog
      • Blog
      • 7 popularnih vrsta sadržaja i kako ih koristiti

      7 popularnih vrsta sadržaja i kako ih koristiti

      • Posted by admin
      • Date 21/01/2020
      • Comments 0 comment
      • Tags

      Sadržaj je valuta interneta i postoje stotine vrsta na koje brendovi mogu da se fokusiraju za stvaranje kako bi privukli publiku, dostigli nova ciljna tržišta, ponudili vrednost kupcima i privukli nove izglede.

      Ali sa svim različitim vrstama sadržaja koji postoje na internetu, brendovima može da budu teško da znaju na koje da se fokusiraju, a sad ćemo preći preko prvih sedam vrsta sadržaja i kako možete da ih koristite za postizanje rasta.

       

      1. Blogovi

      Blogovanje postoji dugo kao i internet, ali praksa je postala sve sofisticiranija tokom godina, posebno kada je reč o preduzećima koja koriste blogove za privlačenje publike.

      Današnji blogovi su relevantni, visokokvalitetni i dobro napisani delovi o temama koje vaša publika smatra zanimljivim, pa mogu da budu sjajno sredstvo za izgradnju autoriteta, poverenja i odnosa, a samim tim i pokretanja konverzija. Ostale prednosti bloga su u tome što je postove relativno lako napisati i objavljivati, visoko su delljivi i lako ih otkrivaju search engine-ovi.

      Najbolje prakse blogovanja: Ako nemate namenski kreirani sajt, možete da koristite usluge kao što su WordPress, Tumblr i Blogger. Međutim, blogovanje je redovna obaveza i morate da budete spremni da objavljujete svakih par dana. U svakom postu uvek treba da uključite poziv na akciju i da povežete blogove jedan sa drugim i sa drugim sadržajem kako biste čitaocima pomogli da otkriju više o vama.

      Takođe biste trebali da optimizujete svoje postove sa relevantnim ključnim rečima, pod uslovom da rade nesmetano i prirodno. Na kraju, budite sigurni da se fokusirate na teme koje će zainteresovati vašu ciljanu publiku, a svoju stručnost za predmete koristite za izgradnju autoriteta i poverenja.

      1. Liste

      Članci sa lista mogu da se čine pomalo hiroviti, ali su izuzetno popularni i ne idu nigde. Jedan od razloga zašto su toliko popularni je taj što ih je lako čitati, skenirati, vizuelno su privlačni i – ako se rade ispravno – zanimljivi i visoko deljivi.

      Iz perspektive stvaranja sadržaja, listicles su takođe laki za pisanje, jer kada imate temu i broj, sve što morate da uradite je da popunite praznine. Međutim, to ne znači da možete da sastavite listicle bez da unesete bilo kakve misli u sadržajnu materiju, jer čak i ova vrsta sadržaja mora da bude informativna i kvalitetna.

      Najbolje prakse Listi: Uvek se setite da podbrojeve podelite u listi i proverite da li se broj podudara sa naslovom; inače ćete zbuniti čitaoce. Kao i druge vrste sadržaja, i liste bi trebalo da imaju uvod i zaključke, i trebalo da ih optimizujete odgovarajućim ključnim rečima. Na listima možete da imate onoliko brojeva koliko želite, a duge liste su jednako prihvatljive kao i kraće, ali detalji su uvek važni.

      Dolazak do zanimljivih i jedinstvenih naslova važan je deo pisanja članaka sa liste, ali budite sigurni da se naslov podudara sa sadržajem (bez lažne reklame).

      1. E-knjige

      E-knjige su vrsta sadržaja dugog oblika, a kao što i ime kaže, to su elektronske knjige koje su često dostupne u obliku PDF datoteka ili u HTML formatu. Ova vrsta sadržaja može da vam da odličnu priliku za deljenje vašeg znanja i stručnosti o datoj temi. E- knjige imaju brojne prednosti, uključujući stvaranje potencijalnih klijenata, uspostavljanje autoriteta, rastuće liste e-pošte i poboljšanje vaše ukupne ponude sadržaja.

      Najbolje prakse e-knjiga: Glavni fokus e-knjige treba da bude pružanje rešenja. U suprotnom, to neće biti od koristi vašoj publici. Stoga, minimizujte vreme koje trošite na oglašavanje i fokusirajte se na generalizovana rešenja. Dobro pravilo za e-knjige: držite promotivne elemente na 5 do 10 posto sadržaja. Ova vrsta sadržaja zahteva istraživanje, vreme i kvalitetno pisanje, tako da je najbolje da imate plan pre nego što počnete.

      Sadržaj ne mora nužno da bude zauvek mlad, ali ako jeste, dobićete godine prinosa od investiranja i moći ćete da koristite e-knjigu za dalje dostizanje nove publike dugo nakon što je objavljena. E-knjige mogu da budu dugačke, pa budite sigurni da razdelite sadržaj koristeći poglavlja, podnaslove, zrna, grafiku, infografiku i druge zanimljive elemente za oblikovanje. Takođe bi trebalo da uložite malo vremena u naslov i dizajn, jer će to privući i pokrenuti čitaoce.

      1. Infografici

      Infografika spada među najpopularnije vrste sadržaja koje možete da kreirate, i to zato što predstavljaju veliku količinu informacija (kao što su statistika, istraživanje i drugi podaci) na vizuelni način koji je privlačan, svarljiv i deljiv.

      U stvari, infografike se dele tri puta češće od ostalih vrsta sadržaja na društvenim mrežama, tako da mogu da vam pomognu i pri izgradnji povratnih veza, kao i povećanju vaše publike.

      Najbolje prakse u Infograficima: Stvaranje infografike je umetnost i treba imati na umu mnogo stvari pri dizajnu. Kao prvo, važno je da se ugradi mnogo belog prostora u deo da bi ga zadržali čistim i organizovanim. Mnogo infografika takođe deli sadržaj na odeljke kako bi se informacije razdvojile i koristile komplementarne boje za održavanje interesa. Da bi ste osigurali jasnoću, smislite opisni naslov i koristite jasne fontove koji se lako čitaju.

      1. Video

      Video je izuzetno uspešan oblik sadržaja, a očekuje se da će do 2020. godine predstavljati 80 procenata celokupnog web saobraćaja. Pored toga, 96 odsto potrošača smatra da su video snimci proizvoda korisni, a skoro 75% je verovatnije da će uraditi kupovinu nakon gledanja videa.

      Bilo koja vrsta video sadržaja pomoći će vam da privučete vašu publiku, povećate deljenje i komentare, povećate konverzije i usmerite saobraćaj na vaš web sajt. Ostale vrste video zapisa koje možete da uzmete u obzir su intervjui, emisije sa pozivima, zakulisni pogled u kancelariju i objašnjavajući video zapisi.

      Najbolje prakse za video: Kao što je i kod e-knjiga i drugih oblika sadržaja, glavni cilj video snimka treba da bude vrednost vašoj publici odgovaranjem na pitanja, pružanjem rešenja, adresiranjem tačaka bola ili na drugi način pružanjem relevantnih informacija.

      Zapamtite, kreirate sadržaj, a ne oglase. Držite video zapise između dva i tri minuta, a na kraju obavezno uključite CTA kako biste gledaoce slali na odredišnu stranicu ili vaš web sajt. Nakon što je vaš video spreman, uploadujte ga na sajtove kao što su Vimeo i YouTube kako biste povećali ekspoziciju, ugradili ih u komplementarne postove i podelili ih putem vašeg bloga.

      1. Kako-da vodiči

      Kako-da i instruktivni sadržaji slični su blog postovima dugih oblika koji idu u veliku dubinu o tome kako uraditi bilo šta od postizanja zadatka do stvaranja nečega i više. Tačna priroda vašeg vodiča zavisiće od vaše publike i vaše industrije, ali ova vrsta sadržaja je odlična za deljenje stručnosti, izgradnju poverenja i rastuće liste e-pošte.

      Kako-da vodite najbolje prakse: Jedna od najvažnijih stvari koje treba imati na umu tokom tutorijala je da oni moraju da budu vrhunskog kvaliteta u smislu pisanja, jer moraju da budu jasni, sažeti i precizni u ukazivanju čitaocima kako da ispune zadatak koji im je pri ruci. Izgled i dizajn moraju da učine da komad bude lak za čitanje, treba da razbiju zadatak u upravljive korake i verovatno bi trebalo da sadrže grafiku, dijagrame, slike, video zapise i druge grafičke elemente za ilustraciju krucijalnih tačaka ili teško izvodljih koraka.

      Ne zaboravite da dodate listu potrebnih materijala ako je to primenljivo i obavezno se temeljno obratite sa svim informacijama koje su čitateljima potrebne za postizanje njihovog cilja.

      1. Studije slučaja

      Studije slučaja su dobar način da se problemi povežu jer koriste arhetipske primere za ilustraciju uobičajenih tačaka boli i izazova sa kojima vaša publika može da se suoči. Još jedan razlog što je dobar izbor sadržaja je taj što pokazuje potencijalima kako vaš brend, proizvodi ili usluge mogu da pomognu da reše probleme koji imaju, a to će podstaći snažne veze i izgraditi vernost.

      Najbolje prakse studije slučaja: Da biste kreirali efikasnu studiju slučaja, počnite sa sumiranjem problema sa kojim se klijent suočio. Zatim pređite na ono što je rešenje pružalo delotvorno i korak po korak primere koje potencijalni klijenti mogu da iskoriste da bi ponovili postupak. Na kraju, pružite rezime rezultata koje je vaš klijent postigao koristeći vaše proizvode ili usluge, naglašavajući kako su rezultati rešili problem i poboljšali život vašeg kupca.

      Da biste sadržaj učinili privlačnim i povezanim, razmislite o tome više kao o priči o uspehu nego o studiji slučaja i fokusirajte se na poteze i priče. Na kraju, ne zaboravite da navedete zaključak koji uključuje snažan CTA.

      Sadržaj je način na koji vi predstavljate informaciju, angažujete publiku, pokrećete promet, započinjete razgovore i na drugi način komunicirate sa kupcima i potencijalnim klijentima na mreži. Prema tome, izbor prave vrste sadržaja za vaše poslovanje i vašu publiku može vašu strategiju sadržaja da prebaci na novi nivo i pomogne vam da ostvarite ciljeve koje želite da postignete.

      Ovih 7 vrsta sadržaja su neki od najpopularnijih na webu, a koristeći ovde opisane najbolje prakse, moći ćete da kreirate vrhunski sadržaj koji će vas angažovati, oduševiti i podstaći deljenje.

       

      • Share:
      author avatar
      admin

      Previous post

      Uspon novih društvenih mreža: Da li vaš posao može još da napreduje?
      21/01/2020

      Next post

      10 korisnih LinkedIn saveta i trikova koje možda ne znate
      21/01/2020

      You may also like

      Zoom 30.7.
      Kako sačuvati svoju kompaniju?
      27 jula, 2020
      Elite Academy – Leadership
      9 februara, 2020

       

      LinkedIn-saveti
      10 korisnih LinkedIn saveta i trikova koje možda ne znate
      21 januara, 2020

      Leave A Reply Odustani od odgovora

      Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

      Copyright 2020 All Right Reserved by Joombooz